Çeyiz Alışverişi&Garaj Günleri Star City AVM



Hayırlı Akşamlar arkadaşlar yine ve yeniden bir çeyiz postu ile karşınızdayım ;)  uzun zamandır yapmak istediğim fakat kendime mani olduğum alış-verişin sonucunu göreceksiniz birazdan.Benim için baya bütçemi zorlasa da istedikleri bulmam ve indirimleri yakalamam süper oldu.Bir çoğunuz biliyordur belki ama İstanbul' da düzenlenen "Garaj Günleri" Etkinliğini ben yeni keşfettim.Bilsem geçen sene de giderdim :(. Müthiş indirimlerin olduğu ve dev markaların yer aldığı pazar görünümlü avm alışverişi tam bir keyif ortamı ;)  Beymen'den  tutun da Boyner, Bernardo, istikbal esse, dagi, inci desa vs 60 çeşit marka oradaydı.Yenibosna Star City avm nin en alt katı bu bölüm için ayrılmış üstelik 100 tl' lik alışverişe 10 tl yemek fişi hediyesi olması ayrı güzeldi ;) peki ben neler mi aldım işte buyrun görelim ;)






















Englısh Home alışverişim ve tantitoni dışındakileri garaj indirimlerinden aldım. Bugünlük benden bu kadar sevgiyle kalın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...