BİR BLOGGER'IN ANATOMİSİ

Herkese hayırlı akşamlar arkadaşlar :) mevzu derin olsa da bu resim derdimi anlatmak için birebir oldu sanki...Rahat bir şekilde yaşamak varken illa bir yaramazlık yapmak zorundaymışım gibi açmıştım bloğumu..Ahh ahh ne günlerdi nasıl heyecan basmıştı beni herkes yazılarımı okuyacak ne de olsa.. 3 sene de pek de birşey değişmedi aslında zaman zaman ara versemde buraları boş bırakmadım.Fakat istediğim ilgiyi bi türlü veremedim malum hayat koşuşturması..tabi birde bu konu da ınstagramı da suçlayabilirim :) kullanımı basit olması benim blogtan uzaklaşmama sebep oldu :) Ama hep diyorum bloğun tadını hiçbirşey veremedi veremeyecek vicdan azabı çekiyorum resmen yazı yazmadığım için ..Dertsiz bi başım vardı sankii :) neyse ne ben buraları çok seviyorumm ve iyi bir haber ertık evime internet bağlatıyorumm :) yuppiii :) bu da demek oluyor ki artık hep buralardayımm...çekilin yoldan ayşecikkk geliyooorrr :) bundan sonrası için güzel dolu dolu yazılar bizi bekliyor inşallah deneyimlerim, dikişler ve çeyiz önerilerim doldu taştı diyebilirim :) peki siz benden ne istersiniz?? hangi konuda kafanıza takılan ne varsa araştırıp deneyimlemek isterim .) ya da benimle ilgili bilmek istedikleriniz varsa lütfen benimle paylaşın :) en kısa zamanda buralarda olmak dileği ile herkese mutlu hafta sonları diliyorummmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...