yaka süsleme

 sade çizgili gömleğim byle daha güzel oldu bence :)




14 yorum:

  1. Gömleğinize farklı bir hava gelmiş.Elinize sağlık.Bloğunuz hayırlı olsun.Sizin de benim gibi çiçeği burnunda bir blog yazarısınız.Ben de beklerim. butikrabia.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkr ederimmm butikrabia :)yeniyiz ama kalıcı oluruz inşallah takibe alıyorumm :)

      Sil
  2. ayşecim çok hoş olmuş süslemen :) zaten bu sene şu zımbalardan gına geldi bana ,çok yerinde olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür edeimm yasemincimm senin çantalarının yanında hçbşey bunlar :)zımbalıda düşünyorum bzde trende uyalımm :)

      Sil
  3. çok hoş olmuş.sıradan bir gömlek olmaktan kurtulmuş detayları bende severim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok küçük farklılklar ayrı bi güzellik veriyor.teşekkür edyorum fatma hanım :)

      Sil
  4. woaaww diyorumm
    ne güzel olmuşşş ellerine sağlıkk

    YanıtlaSil
  5. oo teşekkür ediyorum çok sağolun sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş canım,ayrı bi hava katmış,bende bekliyorum ,blog hayatında da başarılar :)
    http://benlimoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. çokkk hoşşş gerçektenn..:)
    emeğinize sağğlık..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...