takı kutusuuu



 eveettt bugun boş durmadım nöbetten geldim ve uyumadan işe koyuldumm :)uzun zamandır bu kutudan n yapmalıyım diye düşünüyodumm çöpe atlmycak kdar güzel çünkiii :)neyseki takip ettğim bloglardan biri kopya alma şansı verdi bana .:)hangisiydi unuttum belirtmek isterdimm bnimkinden çoook çook güzeldi yanee :)nasıl yaptım ??basitt :)kaplama kağıdı ile kutunun içini ve dışını tamamen kapladımm sonraa siyah kısımları altın rengi simli boya ile boyayıp kenarına küçük bir fiyonk yapıştırdımm ortayada incii yapıştrdımmm.kutumun içi zaten çok güzeldi takılarımı yerleştidim sadece yüzük kısmını 3 tane süngeri rulo yapıp yeşil kumaşla diktim vee yüzük bölümünüde bitirmiş oldummm :)bence eskisinden baya iyi olduu :)



6 yorum:

  1. blogunuz hayırlı olsun :) ilk üyenizde ben oldum :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür edrimm hoşgeldinizz yasemin hanımm :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba siz bloğuma beklerim :)

    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık çok güzel olmuş :)SEVGİLER...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum dilek hanım sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...