ÇİZGİSEL BUTİK 2014&2015 TASARIMLARI(Söz ve Nişan için Öneriler)

Herkese hayırlı pazarlar arkadaşlarrr :).Siz bu yazı okurken ben bir yandan hastalarımla ilgileniyor bir yandan da sizden gelen güzel yorumları takip ediyor olacağımm :).Bu aralar daha doğrusu son 3 senedir tesettür abiyeler, özel gün kıyafetleri çok fazla önem kazandı hatta o kadarr çok ki seçmekte zorlanıyoruz resmen, tabi ki birbirinin taklidi olanlarda cabası..Ancak benim bi o kadar çok sevdiğim butik var ki sanki hepsinden başka bir çizgide ilerliyor..Ne kadar duydunuz bilmiyorum ama ben çokk uzun zamandır tasarımlarını merakla takip edenlerdenim.Sade, doğal, gösteriş ve pırıltılardan uzak kendi güzelliğinizi bir tık öne çıkaran elbiselere kim hayır diyebilir kii :).Bu kadar çok sevdiğim ve yakından takip ettiğim tasarımlar ''ÇİZGİSEL BUTİK'' ismiyle bildğim bir modacı ya ait.her elbisede farklı bir şey var beni kendine çeken öyle ki ilk diktğim model yine bu butiğin kendi tasarımı olan uzun dökümlü bir etekti. O zamanlar bütçem el vermediği için kendim dikmiştim ki hala aşkla giyiyorumm :).Eteiğimi merak edenler buradan inceleyebilirler. Malesef hala çizgisel butiğin herhangi bir tasarımını giyemedim..Kim bilir belki kendi sözümde, yada özel başka bir günde giymek nasip olur.Eğer sizlerde sade ve farklı tasarımlar arayışı içinde iseniz ''çizgisel butik'' tam size göre işte son çıkan harika tasarımlarııı















:) hepinize iyi seyirlerr :)

1 yorum:

  1. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği ayrıca bir de çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...